torsdag 14. januar 2010

NYHETER..


Nytt år, nye muligheter. Ny sesong, nye varer. Mitt siste kafébesøk, endte jammen meg i ny sveis også!

En fryd å få av de lange lokkene.. Selv om de tilsynelatende ser ut til å ruve på toppen av hårtrendene for øyeblikket!

Vel, muligheten for å henge med på klesmotene er i hvertfall fortsatt der.. Og jeg har lagt min elsk på denne genseren fra Saint Tropez.






En plain strikkegenser, med et feminint preg i form av folder. Genseren har også knapper bak på ryggen! Røff og fin, og fungerer også fantastisk som kjole. Er redd jeg kommer til å ta bolig i denne frem til sommeren!

Genseren finnes også i sort og lys brun.




Denne etterlengtede saken kom også i dag! Cardigan med 3/4 arm og nagler. Røffer opp ett hvert antrekk og er bare rett og slett råkul! Dog på en snill måte.. og for en slikk og ingenting. 399,- ut og kommer i sort og rosa, i tillegg til den grå!




Papirarbeid venter! Til dere: Sov godt i natten :-)