tirsdag 8. mars 2011

BLOMSTERBARN

Jippi hippie shake...! Hippie kommer fra ordet "hip" som betyr "med i tiden".. Og med sommeren kommer alltid hippietrenden. Denne bohemske kreasjonen fra Maison Scotch er et bevis på nettopp det, og jeg elsker den. Rett og slett!
Kjolen har en fantastisk blåfarge i bunn, og er selvfølgelig dekket av blomster, - som et tegn på fred og harmoni. Så sant, så sant.. man føler seg virkelig i harmoni med seg selv, når man svinser rundt i denne kjolen. Den kan virkelig gjøre deg høyreist og flott på en god dag, eller er fin å gjemme seg bort i på en dårligere dag. Jeg personlig liker ideen rundt det siste.. :-D


Jeg kunne jo ikke motstå denne fristelsen, og har alerede tatt i bruk min
Hippie Shake. Måtte dog ty til Ugg'sene igjen, da det er litt tidlig for bare bein.. Men det tilsvarer så og si det samme :-)

Det følger med et lite "gullkjede" på kjolen, med en blomst på. Er for så vidt ikke så fan av småstæsj som hører til, men dette kjedet er faktisk utrolig søtt og kjolen ble liksom ikke helt den samme uten. Ellers har jeg valgt å bruke et belte i livet, siden kjolen er ganske vid. Og en cardigan, siden den har særs korte ermer! Men ser selvfølgelig frem til fritt vilt, en varm og herlig sommerdag...


Siden dette var dagens antrekk, må jo dagens motto bli:
Make love, not war

Enjoy!