torsdag 17. mars 2011

COCTAILS & DREAMS

The black swan! Denne fantastiske Jackie O inspirerte kjolen tok nesten pusten fra meg da den kom til oss i dag. Den perfekte "lille sorte".. Passformen er stunning, stoffet er stretchy, samt blonder og et bånd rundt livet som spisser det hele, til den ultimate coctailkjolen.
Og prisen, 799,95!!!
Kjolen er verdt hvert spenn, og vel så det..
Flotte Andrea :-)
Tross nydelige blonder, er stoffet veldig tøyelig.. Et stort pluss, for de som ikke liker at et godt festmåltid må gå til spille, på grunn av kjole med plassmangel. Kanskje ikke uten grunn at jeg har sikret meg et eksemplar? Vel, ikke noen ulempe ihvertfall.

Kjolen kommer også i en elegant og hvit utgave. Kjempe søt! Tror nesten at jeg kunne giftet meg i denne.. Hvis du heller foretrekker en nedtonet variant, prøv med et bredt lysebrunt fletteskinnbelte og et par lysebrune boots!
Herlig og sommerchic :-)