onsdag 6. april 2011

CAMPOMAGGI

Rock opp sommerens sarte og delikate plagg med røft skinn og vintage-preget design fra italienske Campomaggi.

Tøffere enn toget.. Veskene er laget av sal skinn og prydet med metall nagler. Vi har fått inn et lite og eksklusivt utvalg, og jeg kan ikke benekte at jeg gjerne skulle hatt samtlige i min egen garderobe. Vel, uansett.. Øverst på ønskelisten troner i hvertfall denne vesken i flettet skinn, i en helt fantastisk cognac-farge. Vesken koster 3.900,- Et "smykke" av en veskeprakt, proppfull av nagler, 2.399,- Opphavet.. Omfanget av veskeproduksjonen til den da pur-unge veskedesigneren og studenten Marco Campomaggi, fra Teodorano i Italia, ble brått større, da det som begynte "på gøy" ble en stor hit og dermed egen veske-linje i 1980.
Beintøff utgave i sort. Den komplitterer utmerket et rock'n'roll-antrekk, men jeg ser også for meg vesken til en hvit sommerkjole og et par slitte boots.
Naglebelagt skulder-reim.
En av vårens desidert hotteste vesker. Stor skulderveske i flettet skinn! Kunstverket koster den nette sum av 4.900,- men et slikt håndtverk og skinnets kvalitet forsvarer prisen synes jeg. Dette er vesker som blir finere jo mere de brukes! Ta en nærmere titt! ;-)