mandag 28. januar 2013

MOVES LIKE JAGGER!

 Jeg kjenner frustrasjonen brer seg helt ut til fingerspissene, for at jeg må oppsøke særs sydlige strøk, for å boltre meg i mitt nye eldorado av et antrekk. Skal en svipptur til Køben denne uka, men det hjelper liksom ikke... 
Ikke noe er så fint og sommerlig som et villtvoksende blomsterbedt av friske og fargerike blomster, og det beste med denne kjolen, er at man faktisk kan "ta hele beddet på seg". Apropos "ta det på seg", det skulle jeg gjerne ha gjort, hadde det bare ikke vært for at antrekket står mye bedre til brun enn blå hud. Krysser fingre og tær for at jeg tilfeldig havner opp på en øde øy, i ventetida.. Og får lov til å ta med meg en ting. Vel, kjole fra Paul & Joe sister, - uten tvil!
Når sommeren kommer, skal jeg kombinere kjolen med sesongens feteste sko, og belte. Kanskje litt all over the place, men man kan tillate seg å være mer vågal om sommeren, og dette er definitivt antrekket å rule bassengfesten i. Du forresten, ta en ekstra titt på skoene! W-O-W, sier jeg bare. 
Bra jobba, Ganni! 1000 likes fra meg.